Öğretmenlerimiz bizim için özeldi. Onlara özel bir kutlama yakışırdı. Bizde ekip olarak, hayatımızda büyük yere sahip öğretmenlerimiz için kamera karşısına geçtik. Yeteneklerimizi doğru kullanmayı bilmediğimiz için aldığımız küçük cezaları anlattık. Yaramaz öğrencilerdik ama öğretmenlerimiz sayesinde yetenekli bireyle...
Markalarımız ve ekibimiz ile dolu dolu bir yıl geçirdik. Yeni yıl kutlamamızı da markalarımız ile kutlamak istedik. Bu sefer kamera karşısına markalarımız ve ekibimiz ile çıktık. Biz, güçlü markalara ve müthiş takım arkadaşlarına sahip kocaman bir aileyiz. Yeni yılda daha büyük bir aile olmak dileği ile... Mutlu yıll...
Bugün insanlarla bağ kurmanın onların duvarlarını yıkmanın aslında o kadar da zor olmadığından bahsedelim biraz.Hayatta çok zor ve karmaşık görünen bir çok şeyin aslında çok basit çözümleri vardır.Örneğin stresle doğru nefes alarak başa çıkabiliriz. Bu gibi sorun olarak gördüğümüz bir çok şeyi aslında basitçe çözebilir...
Ekip ruhu, diğer sektörlere oranla reklam sektörü için büyük bir anlam ifade etmektedir. Bu sebeple ekip ruhu üzerine değinmek istedim. Ekip, bireylerin bir araya gelerek kendilerinden daha büyük bir bütünü oluşturmasıdır. Bu bütünü oluşturan ekip bireylerinin birbirlerini tamamlıyor olması gerekmektedir. Ekibi bir ara...
Unruly, 2016 yılının en çok paylaşımalan video reklamlarını seçti. 2006 yılında kurulan Unruly nin Global Başkan Yardımcısı Ian Forrester, dijital reklamcılığa verdikleri önemine değinerek dijital reklamların ulusaldan küresel bir boyuta ulaşabildiğini vurguladı. En çok paylaşılan video reklamından ilk 10 a girenler...
Bu haftanın demecinde, benim çok sevdiğim bir kavram üzerinde konuşacağız. Trasmedia Storytelling… İlk olarak Amerikalı Prof. Henry Jenkins’in kitabı “Yakınsama Kültürü/ Convergence Culture”da ele alınan trasmedya kavramında aslında dijital pazarlama sektöründekilerin çok iyi bildiği, “Convergence / hem içerikler...
Yeni günün habercisi olarak doğan her güneş, aslında yeni reklamlara da doğuyor. Öyle bir çağdayız ki reklamın dev bir sektör haline geldiği; adım attığımız her yerde, her mecrada bir çift göz görüyoruz. Bize bakıyor, takip ediyor, göz kırpıyor ve etki alanına almaya çalışıyor. Çalışıyor; çünkü kimisi bunu gerçekten ba...
Kategori:
Pazarlama
Reklam izlemeyi sever misiniz, bilmiyorum. Ama ben reklam izlemeye bayılıyorum. Belki de işimin gereğidir bu ilgimin sebebi. Ama ne olursa olsun, reklamları izlerken aradığım tek şey mesajdan çok, bana verilmek istenen duyguya yoğunlaşıyorum. Çünkü yaşamımızın her alanında olduğu gibi, alışverişlerimizde de bizleri yön...
Kategori:
Pazarlama
Hey ! Bu konu hakkında biraz konuşmamız gerekiyor, kafalar hayli karışık sanıyorum. Conversatıon kelime anlamı olarak ‘’konuşma , sohbet ‘’ anlamına geliyor. Yani sohbet pazarlaması gibi bir anlam çıkıyor ortaya. Türkçe’ye çevirdiğimizde. Günümüzde tüketiciler gelen mesaj bombardımanı ve günlük hayatın sıkıcılığı nede...
Yazar:
Yakup ÖZ
Kategori:
Digital Medya
Geleneksel ajanslar, günümüz teknolojisinin ilerlemesi ile "dijital" ekini almaya başladılar. İnteraktif ajans ve web ajansı tanımlarının gelişmiş modeli olan dijital ajanslar, markaların online ve offline pazarlamasına stratejik katkıda bulunurlar. Dijital ajanslar, web sitesi tasarımı, markalar için interaktif uygul...
Creative Ajanslar, adı üstünde diğer reklam ajanslarından sıyrılarak, farklı ve yaratıcı işlere imza atmış ajanslardır. Ekipleri, işleri, kullandıkları mecralar ile kendilerinden söz ettirirler. Genel reklam ajansları müşterilerinden aldıkları brief doğrultusunda işler çıkartırlar. Creative ajanslar ise firmaların, mar...
Markalar genel itibariyle üç temel fonksiyon üzerine kurulurlar. Bunlardan ilki, kaynaktır. Yani ürün, hizmet ya da servisin kim tarafından üretildiği, hangi işletme tarafından pazara sunulduğuyla alakalıdır. Marka; ürün, hizmet veya servis haricinde sahipleri açısından da farklılaştırıcı role sahiptir. Tüketici gözün...
Yazar:
Yakup ÖZ
Kategori:
Sosyal Medya
Eskiden markalar TV, radyo, basılı mecralar ve açık hava arenalarında çarpışırlardı. Bütün hünerlerini bu alanlarda gösterirlerdi. Kendilerini hatırlatmaya çalışır, zihinlerde doğru konumlandırma için elinden geleni yaparlardı. Sonra birgün sosyal medya akımı markaların da dikkatini çekti. Sosyal medyanın hedef kitleye...
Evimizde her gün misafir olduğumuz TV kanalları sağ olsunlar ! Herkes reklamcı olma derdinde. Dert de değil; haşa. Ajans kapısını her çalan reklamcı zaten, benimki de laf-ü güzaf… Gelin şu işin adını koyalım. Ajanslarda fikir anlamında çalışanlara ‘GOYGOYCU’ diyelim. İstatistiki bilgim mevcut değil, fakat dizilerde en ...
Ağustos
12
Herkesin bildiği bir klişe vardır; seks objesi olarak görmek. Bazı markaların bazı ajansları acaba bizi bu objeler olarak mı görüyor ? Son zamanlarda Türkiye’de medya üzerinde çok şey değişti. Medya patronları ,medya çalışanları, reytingler, tirajlar, okuyan kitlenin okur seviyesi, yazan kitle... Fakat reklamcılık düny...
Ağustos
11
Nike, olimpiyat oyunları öncesi yeni reklam filmini yayınladı. Ünlü sporcuların yer aldığı reklamda, dış sesin marka adına konuşması sempatik bir hava yaratmış. Her reklamda tüylerimizi diken diken eden ve bizi heyecanlandırmayı başaran Nike, "Sınırsız Ol" reklamı ile 8 günde 24 Milyon izleyiciye ulaşmış. Buda reklamın...
Nam-ı diğer sanat yönetmeni. Kıdemli grafikerdir. Fikir oluşturma ve işin görsel kısımlarında yer alır. Grafik birimini yönledirir ve yönetir. Sanat yönetmenliği meslek değildir. Ajans içerisinde başarı ve tecrübe ile kazanılan bir unvandır. Bu unvan, beraberinde bir çok sorumluluk getirmektedir. Art. Director olmak...
Değişim hikayeleri geçmişle başlar. Bu yazı geçmişten bir iz taşımayacak. Değişim diyorsak eskiyi arkada bırakmak gerekir. Eskiden değil gelecekten bahsetmek gerekir. Neler yaptığımız tabikide önemli ama biz “neler yapabiliriz” ona odaklandık. Onun için hazırlandık ve onun için çalışıyoruz. Artık biz arşivimizi...
Reklamcılık bölümü ve iletişim fakültesi öğrencileri, ileride sektörde yer almak istiyorlarsa stajın önemini kavramalılar. Bulunduğunuz şehir neresi olursa olsun mutlaka reklam ajanslarının havasını ciğerlerine almaları gerekir. Tabi bu “biz reklamcıyız abi” diyen ışıklı tabelacı firmalar olmamalı. Reklamın her alanınd...
Okul bitti. Aile ile geçen bir yaz ve ardından kafamızda oluşan soru “Peki ya şimdi ne olacak?”. Bu soru sizi gerebilir derin düşüncelere itebilir. Bunalıma girmemek için ise size bir kaç önerim olacak. Eğer doğru adımlar izlenirse “iş başvurunuz” sizi diğerlerinden farklı kılan ve onlarca kişinin arasından fark edilme...
Reklam ajansları çeşitli birimlerden oluşur. Her birimin farklı görevleri vardır. Kreatif birimleri fikri bulma ve geliştirmeden sorumludur. Creative director yani yaratıcı yönetmenimiz bu ekibin lideridir. Ekibin başında yer alır ve ekibi ile birlikte yaratıcı işlere imza atmakla görevlidir. Genelde metin yazarları te...
Growth Hacking düşük bütçe ile büyük işler yapabilmek için bazen etik olmayan faaliyetleri de içine alan ve dijital platformun tüm nimetlerinden sonuna kadar yararlanmayı öngören bir stratejidir. Dijital pazarlama alanında ilk defa 2010 yılında hayatımıza girmiş ilk defa Sean Ellis tarafından gündeme gelmiştir. Bir pr...
İnbound Marketing Nedir ? İlk olarak 2005 yılında Brain Halligan’ın ortaya koyduğu İnbound Marketing kısaca paylaşmaktır. İnbound Marketing yönetimi için öncelikle doğru zamanda ve doğru alanda paylaşımlar yapılması gerekmektedir. Kullanıcıyı sıkmayan, boğmayan paylaşımlar yapmak önemlidir. İçerik yaratma, müşteri d...
Sosyal medya uzmanları hem şirketleri hem de çalıştıkları müşterileri için oldukça önemli ve değerlidir.Bir sosyal medya uzmanı birçok özelliği barındırmak durumundadır. Yazarlıktan proje yöneticiliğine kadar uzanan bu özelliklere göz atalım. Yazarlık Şüphesiz bir sosyal medya yöneticisinin en fazla içli dışlı o...
Reklam ajanslarının en temel unsuru müşterilerdir. Ajans ve müşterileri arasında bir köprü bulunmalıdır. Bu köprü hem iletişimi sağlamalı hemde işler ve maddi konularda bilgi alışverişini sağlayan birim olmalıdır. İşte ajans ve müşteriler arasında kurulan bu köprünün adı “Müşteri Temsilcisidir”. Müşteri temsilciler...
Web sayfalarınızı arama motorlarındaki sıralamada üst sıralarda göstermek ve web sayfanıza ziyareti artırmak için yapılan düzenlemelerin ve çalışmaların tamamına Arama Motoru Optimizasyonu denilmektedir. Genellikle İngilizce’deki anlamı Search Engine Optimization‘ın kısaltması olan S.E.O. ifadesiyle kullanılmaktadır.Te...
Hedef kitlenizle en sık buluştuğunuz yer olan sosyal medyada, bazı kurallar nasıl etkili bir şekilde etkileşimde bulunmanız gerektiğine dair size yol gösterecek. Sosyal medyada başarılı olmak aslında bir deneme-yanılma sürecidir. Bu süreçte başarılı olmak için gözlem yapmak, ulaşmak istediğiniz hedef kitlenin alışk...
Her geçen gün doğru şekilde,doğru hedef kitlesine ulaşmaya çalışan markaların en önemli reklam mecrala-rından biri Facebook. Kampanyalar ya da yarışmalarla en yüksek trafiği elinde bulunduran bu sosyal ağın ölçümlemesinde kullanılan pek çok kavram var. Bu kavramların iyi bilinmesi tabi ki hazırlanan raporların iyi anla...
Sosyal medya,markaların her geçen gün üzerine titredikleri,çaba harcadıkları bir mecra haline geliyor.Hedef kitlesinin ve potansiyel hedef kitlesine daha yakın bir temasta bulunma imkanı sağlayan sosyal medya, gün geçtikçe insanların hayatında daha fazla yer ediniyor. Bunları göz önüne alırsak, sosyal medya markalar...
Günümüzde sosyal medyanın pazarlama ve reklam alanında önemi hakkında birşeyler dememize gerek yok. Herkesin farkettiği bu sosyal mecralar reklamcılık alanında televizyonu bile yakın zamanda geride bırakacağa görünüyor. Hatta geride bırakmış bile olabilir. Çünkü televizyon mecrasında yer alan reklam çalışmaları ile sos...
Son günlerde sosyal medyada çok paylaşılan, konuşulan, haberlere konu olan bir fotoğraf ve o fotoğrafın kahramanı öğretmen Gökhan Bulut. Okula ağlayarak gelen küçük bir öğrencinin gözyaşlarına dayanamamış ve onu güldürmek için elinden geleni yapmıştı. Ve o fotoğrafı şu sözlerle paylaşmıştı; “Okula ağlayarak gelebilirsi...
1980 ve 2000 yılları arasında doğan Y kuşağı günümüz tüketiminin kalbini oluşturuyor. “Baby Boomers” kuşağının çocukları olmaları dolayısıyla “Echo Boomers” olarak adlandırılan bu kuşak, teknolojinin kalbine doğmuştur.Kısaca kuşaklara değinelim. *Sessiz Kuşak / Savaş Kuşağı / Silent Generation Sessiz Kuşak, 1927...
Fransa’nın sinema, dizi ve spor odaklı yayın yapan şifreli televizyon kanalı Canal+, Noel’e özel kampanyalarını yeni bir reklam filmiyle duyurdu. Çoğumuz için kabustur hediye seçmek. Sevdiklerimize hediye alırken hep özel bir şey olsun , güzel bir şey olsun aman mahcup olmayayım diye bir sürü mağaza dolaşır,bir sür...
Nescafé 3ü1 arada, ailenin en sert üyesi Nescafé 3ü1 Arada Extra için yeni bir reklam filmi yayınladı. Ekranların tanınan isimlerinden Mustafa Üstündağ'ın geceleri uyumak bilmeyen gençlere, geceyi gündüze bağlamanın formülünü veriyor. ...
Günümüzde artık kurumlar, halkla ilişkiler veya basın ile ilişkiler departmanlarına bünyelerinde daha fazla yer veriyor. Buna sebep olarak ise çalışmalarını ve başarılarını kamuoyuna daha fazla yansıtmak istemelerini ve onların güvenini kazanarak kurumsal itibarlarını arttırmak istemelerini gösterebiliriz. Kurumların...
Tofaş'ın seri üretimine ve seri satışına başladığı yeni modeli Fiat Egea'nın reklam filmi çekildi.Reklamda direksiyonun başına ' Behzat ç ' ile fenomen olmuş ünlü oyuncu-tiyatrocu Erdal Beşikçioğlu geçiyor. Fiat Pazarlama Müdürü Özgür Süslü, “Ezber bozan sedan Fiat Egea, ezberleri bozan ünlü oyuncu Erdal Beşikçioğlu üz...
İnternetten ev ararken sürekli aynı ilanlarla karşı karşıya kalmaktan ötürü emlak sitelerine inancını yitirenlere Moonwalk yaptıran reklam filmi Titrifikir imzası taşıyor. İnternette hep aynı ilanları görüp zaman kaybetmek istemiyorsanız Hürriyet Emlak temiz ilanları tam size göre...
Alman otomobil markası Volkswagen 3 yeni reklam filmi ile karşımıza çıkıyor. Passat,Polo ve Tiguen modelleri için yapılan reklam filmleri, ' Sizin için en iyisini, sizi en iyi tanıyan bilir. Volkswagen . Kalpten kalbe gidebilen tek otomobil ' mottosu ile ekranlarda....
Reklam ajanslarının iş bitirici bölümünün içinde yer alan arkadaş veya arkadaşlardır. Ajansın büyüklüğüne göre sayısı birde olabilir, birden fazlada olabilir. En yoğun çalışan arkadaştır. Art. Director ve ekibinin hazırladığı tasarımları hazırlar. Gerekli değişiklikleri yönetir. İşin basılması, yayına girmesi ya da me...
Günümüz gençliğinin en büyük problemleri çekmeyen telefonlar,yüklenmeyen videolar,kopan internet bağlantıları.İşte, Gnçtrkcll bu duruma el koyuyor ve artık hiç birşey eskisi gibi olmayacak diyor. Wanda Digital imzalı reklam filmi “Değiştir Hocam”da spor ve eğlence camiasının tanıdık yüzleri Murat Özarı ve Fikret Engin...
Baydöner , farklı tarzlarda olan insanların kendi ürünlerinde bir şeyler bulabileceğine dair 4 yeni reklam filmi yayınladı. Cingılının Türk sanat müziği, rock, pop ve arabesk türlerine göre yeniden yorumlandığı devam kampanyasının müzikleri Ömer B. Ahunbay’a ait....
Bundan 15 yıl öncesine kadar bir markanın tanıtımını yapmak için yöntemler çok sınırlıydı. Artık günümüzde reklam ve pazarlama tekniklerinin internet olmadan düşünülmesi imkansız görünüyor. Dijital dünyanın fırsatlarından faydalanmak isteyen bir çok kurum artık hedeflerine ulaşmasına yardımcı olacak uzm...
İnternet tabanlı reklamcılığın özelliklerinden biri olan Google Remarketing (Yeniden Pazarlama); markanızla, ürün ve hizmetinizle daha önce ilgilenmiş kitleyi hedefleyerek bu kitleye yeniden pazarlama yapmanızı sağlayan bir reklam yöntemidir. E-ticaret siteleri için oldukça etkili bir yöntem olan Google Remarketing 20...
Ülkemizde reklamcılık sektörü; her sektör ve ürünlerinde olduğu gibi çağın değişimlerine, pazarlama stratejilerine, küresel gelişmelere ayak uydurmaya çalışıyor ve her yıl bir önceki yıla göre bu pasta büyüme gösteriyor. Gıda ve tekstil sektöründen sonra gelen en hacimli sektör olması, küresel sallantıların da odağ...
H&M David Beckham ile yeni tanıttığı kreasyonun kampanyasında, oyuncu ve komedyen Kevin Hart ile işbirliği yaptı. Bu kampanyada yeni Modern Essentials selected by David Beckham Sonbahar 2015 koleksiyonu için Hart, Beckham’ı canlandırmak isteyen bir metod oyuncusunu oynuyor. Basılı kampanya ve billboard kampanyasıyla...
THY yeni bir reklam filmi ile karşımıza çıkıyor.Bu sefer THY'nin reklam yüzü, eski Galatasaraylı futbolcu Didier Drogba. Daha önce Kobe Bryant ve Lionel Messi'yi reklam yüzü olarak kullanan THY 'How Do You Make A Drogba ' adlı reklam filminde, Drogba'nın hayatından küçük bir kesit sunuyo,.transfer olduğu ülkelerde sağ...
Metro,coğrafi işaretli ürünler ile bu ülkenin yöresel değerlerine sahip çıkmayı amaçladığı, yeni tanıtım kampanyasına Kastamonu’nun sarımsağı ile ün salmış ilçesi Taşköprü ile başlıyor. “Taşköprü olmadan sarımsağı olmaz” teması ile yürütülen koruma çalışmasının bütünselliğine vurgu yapan kampanya aynı zamanda, markan...
Dp creative ailesi Willy Wonders cafelerinin sahibi Volkan Erarslan’ın doğum gününü özel bir videoyla kutladı. Kutlama için “Survivor Gençler Adası” konsepti oluşturan ekibimiz hem eğlendi, hem de bu özel videoyla Volkan Erarslan’ı güldürdü. Yaşı ilerlediği için gençler adasından kovulduğu belirtilen Volkan Erarslan’ı...
Uzun yolda yapılan trafik kazaları,birçok ölüme neden oluyor.Bunun başlıca sebeplerinden biri de dikkatsizce sollanan tır ve kamyonlar....
Coca Cola‘nın yüzüncü yıl kutlamalarından bu yana marka, kıvrımlı şişelerine odaklanmış olsa da yeni reklam kampanyasında kendisiyle özdeşleşen sesine odaklanıyor....
Günümüzde her kurum kendi ürününün ve markasının adını dünyaya duyurmak için markalaşmaya gidiyor. Bu duruma sebep olarak kitle iletişim araçlarının sayısının ve rekabetin eskiye oranla artmış olmasını gösterebiliriz. Markalaşma konusunda son dönemlerde önemli gelişmeler kaydeden Türkiye’de artık firmalar da marka ol...
Her düğünde bir çoğumuzun başına gelen halaya davet edilme olayına bizde,çoğu zaman aynı klişe bahanelere sığınarak cevap veririz.Bundan sonra bu klişelerinde bir anlamı kalmayacak çünkü, ' Mahmut Abi'yle Halay Öğreniyorum ' tüm bu dertlerimize deva oluyor. Halaydan kaçış olmadığını söyleyen Mahmut Tuncer,bize teme...
Dijtal ajans ürünlerin, hizmetlerin ve markaların tanıtımını web, mobil, sosyal ağlar, uygulamalar ve yazılım gibi teknikleri kullanarak müşterilerinin hedeflerine ulaşması için çalışan bir rehberdir. Günümüzde teknolojinin gelişmesiyle birlikte reklamda kullanılan geleneksel yöntemler yeterli olmamaktadır. Markaları...
Vatan Bilgisayar, Intel işlemcili Lenovo ikisi bir arada laptopları tanıtmak ve eski bilgisayarların artık değişmesi gerektiğini anlatmak için bir reklam filmi hazırladı.Bir tüketici iç görüsüyle hazırlanan bu reklamda esas kahramanlarımız pek çoğumuzun evinde veya iş yerinde sorun çıkaran eski bilgisayarlar.Eski bilgi...
24 Şubat 2015 Salı günü Mevlana Hoşgörü Barış, Kültür ve Sanat Derneği tarafından ilki düzenlenen ‘Mevlana, Hoşgörü ve Barış ödülleri’ sahiplerini buldu. Konya Rixos Otel Balo Salonunda gerçekleştirilen ödül töreninde Dernek başkanı Volkan Çakır’ın açılış Konuşmasının ardından ‘Mevlana Hoşgörü ve Barış Ödülleri’ tek ...
Çeviri hizmeti veren ElaN Languages, hazırladığı reklam filminde Google Translate’in çevirilerde yaptığı hataları eğlenceli bir şekilde gösteriyor. Bir çoğumuzun başına gelmiştir, dinlediğimiz şarkılarda,okuduğumuz yazılarda veya takip ettiğimiz ünlülerin paylaşımlarında gördüğümüz yabancı bir kelimeyi hemen Googl...
Tüm yıl boyunca çalışıp, hak ettiğimiz tatili mahvetmek istemeyiz değil mi? İşte Jolly Tur,tatil kararını hafife alanların halini gözler önüne seriyor....
İnternet kullanımı günümüzde oldukça yaygınlaştı . Hayatımızın her alanında faydalandığımız internet, herkesin düşüncelerini ifade edebildiği, sadece iletişim aracı olarak değil günlük hayatın bir parçası olan dünya haline geldi. İnternet erişiminin ve kullanımının artmasıyla birlikte ürün ve hizmet satan kurumlar da...
Bankacılık sektöründe,yeni bir soluk olan Deneysel Bankacılık sosyal medyada yayınlanan 4 yeni reklam filmi ile izleyicilerin karşısına çıktı. Garanti Bankası ile bağlarını koparıp büyük bir hevesle kendi işlerini kuran karakterlerimizin macerasını anlatmakta. Karakterlerimizi Cengiz Bozkurt ve Şafak Sezgin canlandırıy...
Stratejisi olmayan bir iletişim çalışmasının başarısından söz edilemez. İletişim çalışması ne olursa olsun bir stratejiye sahip olmalıdır. Strategist, yaptığı araştırmalar ve analizler sonucunda oluşturduğu stratejiyi kreatif ekibe iletir. Kreatif ekip bu stratejiyi destekleyecek fikir ve uygulamaları ortaya koyar. Str...
DP creative ekibi olarak, cumartesi günleri ekibin ve müşterilerin keyifli vakit geçirmeleri için ‘Sinema günleri’ adlı bir etkinlik düzenliyoruz. Ekibin iş yorgunluğunu atıp stresten uzaklaşmasına katkı sağlamak amacı ile düzenlenen bu sosyal etkinlik, ajans dışındaki insanların da dikkatini çekiyor. Her cumartesi sa...
Konya reklam ajansları ve reklamcılık başlıklı yazımı henüz bitirmedim ama az kaldı. :)...
Çevrenizde gördüğünüz sloganlar, marka adları, televizyonda gördüğünüz reklam, basılı mecralarda yer alan reklam, açıkcası reklamla ilgili gördüğünüz herşey metin yazarının kaleminden geçmektedir. Ajansların fikir babalarıdır. Yaratıcı ve sınırsız hayal gücüne sahip olmalıdırlar. Çünkü reklam çalışması ne olursa olsun ...
PROJELER  |   MARKALAR  |   KURUMSAL  |   EKİBİMİZ  |   İLETİŞİM      KONYA REKLAM AJANSI