Metro Bu Ülkenin Değerlerine,
Sahip çıkıyor

Metro,coğrafi işaretli ürünler ile bu ülkenin yöresel değerlerine sahip çıkmayı amaçladığı, yeni tanıtım kampanyasına  Kastamonu’nun sarımsağı ile ün salmış ilçesi Taşköprü ile başlıyor.

“Taşköprü olmadan sarımsağı olmaz” teması ile yürütülen koruma çalışmasının bütünselliğine vurgu yapan kampanya aynı zamanda, markanın Medina Turgul DDB‘nin elinden çıkan ilk kampanyası olma özelliği taşıyor. 

 

 





Reklamveren: Metro Toptancı Market Türkiye
Reklam Ajansı : Medina Turgul DDB

Okuyucu Sayısı: 1488

Bir Yorum Yazın

İsim *
E-Posta *
Yorum *
PROJELER  |   MARKALAR  |   KURUMSAL  |   EKİBİMİZ  |   İLETİŞİM      KONYA REKLAM AJANSI