İnternet Dünyasının
Meyvesi

     İnternet kullanımı günümüzde oldukça yaygınlaştı . Hayatımızın her alanında faydalandığımız internet, herkesin düşüncelerini ifade edebildiği, sadece iletişim aracı olarak değil günlük hayatın bir parçası olan dünya haline geldi.

     İnternet erişiminin ve kullanımının artmasıyla birlikte ürün ve hizmet satan kurumlar da tüm dünyaya açılan bu kapıya kayıtsız kalmak istemiyor. Artık kurum yöneticileri ürün ve hizmet tanıtımlarının böyle bir ortamda yapılmasının hızlı ve olumlu geri dönüşler getirdiğinin farkındalar. İnternet kanallarıyla ürünlerdeki yeniliklerin ve kampanyaların tanıtılması, kullanıcıların ürünü almadan önce arama motorlarında sorgulayarak karar vermesi , marka iletişiminde tepkilerin ölçülmesi, kısa sürede birçok kişiye ulaşması gibi faktörler kurumlar için bu ortamı daha cazibeli hale getiriyor.

     Bir markanın ya da şirketin internet ortamında online yöntem ve araçlarla yönetilmesi aynı zamanda iyileştirilmesi anlamına gelen Digital PR ise yaygınlaşan internet dünyasının meyvesi olarak karşımıza geliyor. Marka hakkında konuşulmasını sağlayarak itibarı güçlendiren Digital Pr yatırım maliyetinin düşük olması ve hedef kitlesinin büyük olmasıyla da ön plana çıkıyor. Önümüzdeki yıllarda önemi daha da artacak olan Digital Pr sayesinde kurumla müşterilerin arasında hem iletişim köprüsü kurulmuş olacak hem de çeşitli çalışmalarla kurumun hedef kitlesi artarak anında müdahale fırsatıyla itibar korunmuş olacaktır.

Okuyucu Sayısı: 1378
Ayça Dhar

Çok genel geçer bir yazı olmuş. Her gün yeni bir trendin öncü olduğu digital medya bu kadar basit anlatılmamalı.

Bir Yorum Yazın

İsim *
E-Posta *
Yorum *
PROJELER  |   MARKALAR  |   KURUMSAL  |   EKİBİMİZ  |   İLETİŞİM      KONYA REKLAM AJANSI